Wednesday 19 October 2011

SELAMAT DATANG KE BLOG GUA..


Gua nak ucap selamat datang dan berkunjung ke blog gua ini.Gua nak bagitau semua blog ini gua bikin semata mata untuk menegur dan membelasah PEMIMPIN PEMIMPIN POLITIK sama ada KERAJAAN tau PEMBANGKANG.


Gua tak pilih bulu dalam mengkritik tapi FOKUS gua kepada SEMUA PEMIMPIN MELAYU terutamanya yang memerintah baik diperingkat PUSAT atau NEGERI terutamanya UMNO.Gua bukan jenis ANGGUK ANGGUK GELENG GELENG dan bukan KAKI KIPAS DAN BODEK macam ramai MAMAK MAMAK dalam parti politik hari ini.


Bahasa gua KESAT,kadang kadang kadang KURANG AJAR dan sepanjang masa macam HARAMJADAH.Jadi kepada para pembaca dan pengunjung yang tak boleh tahan dengan 'SASTERA PERINGKAT TERTINGGI' gua ini gua siang siang MOHON MAAF.Kalau tak suka tak perlu marah marah,tak perlu sakit hati...anggap saja ini BLOG ORANG GILA.Tak perlu tambah dosa korang semua dengan memaki hamun gua dalam komentar.Cukup gua sorang buat DOSA sudah.




Kepada SEMUA PEMIMPIN POLITIK dalam Malaysia nak bagitau sikit...INI BAPAK TIRI KORANG SEMUA DAH SAMPAI!

1 comments:

Nam Ron said...

Gua tengah perati lu..boleh buat kawan ka lawan..tengok amcam!!

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates